قال محمد السيد لاعب نادي الزمالك أنه لن يلعب في مصر إلا للقلعة البيضاء حتى ولو تلقى عروضا من أندية جماهيرية أخرى خلال الفترة المقبلة.
وخلال استضافته براديو صوت الزمالك عبر برنامج كورفا سود: لن ألعب في مصر إلا لنادي الزمالك أنا سعيد ومرتاح جدا في النادي ففي حالة تلقي عرضا من نادي جماهيري آخر لن أوافق وهدفي الاحتراف فقط.
فيما تحدث عن هجوم الجماهير ضده بعد أزمة تجديده قائلَا : من حق الجمهور انه يهاجمني وهما كانوا شايفين حاجه معينه والوقت ده كان فيه حاجات هما مش عارفينها بشكل كويس فأنا كنت مقدرهم جدا ولكن هما فوق دماغي وهما لو مش بيحبوني مش هيهاجموني ابدا لو انا مش في دماغهم مكنوش هيهاجموني خالص.
وتابع: الاختلاف بين جمهورنا وجمهور أي نادي جماهيري تاني إن جمهورنا بيقدر اللاعب ويكون بجواره دايما لما يكون في فترة صعبة وده مش موجود في جمهور تاني بحب دايما جمهور الزمالك يحضر بكثرة في المباريات لأني بحب ألعب تحت ضغط والطبيعي في حال كانت النتيجة سيئة نتعرض للهجوم هذا أمر لا نقلق منه.
فيما تطرق للحديث عن الخطأ الذي تعلم منه خلال الموسم الماضي قائلًا : الحاجه اللي غلط فيها واتعلمت منها ركلة جزاء انبي واتعلمت منها اني متسرعش ومعملش تاكلينج خالص وخدت نصايح من حسام عبدالمجيد بعد الخطأ ده.
كن أول من يعلق!